tag:blogger.com,1999:blog-6672873873300220967.post9072693769113871569..comments2007-11-16T11:15:46.429+01:00Comments on FOLSARRIA: A CULTURA EMPRESARIALAna I.http://www.blogger.com/profile/11379918232792273949noreply@blogger.comBlogger15125tag:blogger.com,1999:blog-6672873873300220967.post-46809920037778653322007-11-12T12:33:00.000+01:002007-11-12T12:33:00.000+01:00Os valores culturais, si consideramos que se refle...Os valores culturais, si consideramos que se reflexan no anuncio. A relación que vemos entre os valores empresariais e os do spot, é que esta empresa pretende achegar o sentimento de sentirse galegos, e así ampliar a venda dos seus produtos entre eses galegos con sentimentos de identidade galega.<BR/>Javier e OvidioTEIXABEhttps://www.blogger.com/profile/18247352660983283833noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6672873873300220967.post-61157854402248042632007-11-10T20:05:00.000+01:002007-11-10T20:05:00.000+01:00Cando utilicedes comentarios doutras persoas, mell...Cando utilicedes comentarios doutras persoas, mellor poñede o enlace onde se poida ver a entrevista ou dita información, senón tratade de resumila coas vosas palabras. e o que sexa copiado literal entrecomillado. Lembrádeo para a próxima todos e en especial Antonio e Gonzalo.Ana I.https://www.blogger.com/profile/11379918232792273949noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6672873873300220967.post-73127709852389476402007-11-10T20:02:00.000+01:002007-11-10T20:02:00.000+01:00O que apuntades vós, Diego e mais Jairo, sobor da ...O que apuntades vós, Diego e mais Jairo, sobor da conciliación familiar e do colectivo masculino, comentarvos que esto non só se refire a facer tarefas domésticos, senon a que os pais tamén son responsábeis e poden afrontar o coidado dos seus fillos igual que as mulleres...Ana I.https://www.blogger.com/profile/11379918232792273949noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6672873873300220967.post-55064245247626449922007-11-10T19:44:00.000+01:002007-11-10T19:44:00.000+01:00Eloy e Manuel volven destacar o que xa dixemos ant...Eloy e Manuel volven destacar o que xa dixemos antes esa identificación da cultura galega coa imaxe desta empresa galega.Ana I.https://www.blogger.com/profile/11379918232792273949noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6672873873300220967.post-48389579284128085222007-11-10T19:34:00.000+01:002007-11-10T19:34:00.000+01:00Eu creo que o que pretende Gadis é, como ben di Ia...Eu creo que o que pretende Gadis é, como ben di Iago no seu comentario, conseguir a complicidade dos galegos que nos vemos reflexados no anuncio e ó mesmo tempo pensar que esta empresa é a que mellor nos pode satisfacer no mercado pois coñece perfectamente a nosa cultura. Esta claro que utiliza este anuncio ocmo gancho para os clientes galegos e para todos aqueles que lles gusta a cultura galega.Ana I.https://www.blogger.com/profile/11379918232792273949noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6672873873300220967.post-31372834864238829182007-11-09T11:19:00.000+01:002007-11-09T11:19:00.000+01:00XURXO MARTINEZ GONZALEZ“O anuncio de “Gadis” creou...XURXO MARTINEZ GONZALEZ<BR/>“O anuncio de “Gadis” creou certa euforia e éxito nunhas masas fartas de tanto reproche españoleiro baseado en tópicos empregados como aldraxantes. O anuncio varía esa visión e fai do mal un ben. E ninguén lle pon chatas. Acolleuse favorabelmente. A min, gustoume...... Oxalá modifiquen esas actitudes e normalicen tamén o galego nos supermercados, pois é o mínimo e non custa tanto. A crítica é construtiva. O “Gadis” debe falar agora.<BR/><BR/>3O anuncio ¿trampa? de Gadis <BR/>Esta ben o novo anuncio de Gadis onde con moitos sentidiño podemos ver elementos singulares das xentes do noso país moi arraigados e que dende logo gostamos de recoñecer nunha pantalla.<BR/>Gadis marcaríase un bo tanto se non fora porque o Grupo de Tojeiro está baixo sospeita ultimamente polo tema de Reganosa, onde se atopa cunha forte oposición, e moita xente teme que sexa unha manobra para limpeza de imaxe<BR/>Se non vai con segundas, o anuncio benvido sexa, pero se Gadis quere que vivamos como galegos que empeze por respeitar máis o idioma nas súas áreas comerciais, neso Eroski leva máis camiño andado.<BR/>Fuente:http://paparevivir.blogspot.com/2007/10/o-anuncio-trampa-de-gadis.html<BR/>Anuncio de Gadis <BR/><BR/>Desde el punto de vista de todos los componentes del grupo y después de analizar las dos caras del anuncio, estamos a favor de este anuncio ya que promueve los productos gallegos, la unidad, la cultura y el patriotismo . Gracias a este anuncio que esta expuesto a nivel nacional se da a conocer una faceta de Galicia; en la cual se promueve el turismo para conocer una lengua y una cultura muy prestigiosa .Vivamos como galegos?<BR/>antonio,gonzalo y marcosgonhttps://www.blogger.com/profile/08283831351729680073noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6672873873300220967.post-14331324517216757002007-11-09T11:12:00.000+01:002007-11-09T11:12:00.000+01:00Los rasgos culturales mas importantes de gadisa so...Los rasgos culturales mas importantes de gadisa son:<BR/><BR/> - el crecimiento de la empresa se basa en el desarrollo sostenible y en la responsabilidad social.<BR/><BR/>- el cumplimiento equilibrado de las responsabilidades en materia económica, social y medioambiental<BR/><BR/>- promueve la conciliación de la vida laboral y familiar. <BR/><BR/>- La prevención de riesgos laborales y la seguridad en los centros de trabajo son dos aspectos a los que Gadisa concede gran importancia<BR/><BR/><BR/>Nosotros creemos que la conciliación de la vida laboral y familiar es un aspecto muy importante para la integración del colectivo femenino, debido a que puede coordinar su labor como madre y trabajadora al mismo tiempo. En cuanto al colectivo masculino puede gozar de mas tiempo para desempeñar tareas domesticas.<BR/><BR/>En cuanto a los riesgos laborales nos parece algo en lo que deberían hacer mas hincapié todas las empresas debido a la importancia que tiene la salud de los trabajadores,tanto para el trabajador como para la propia empresa.folrethttps://www.blogger.com/profile/13376615196918813220noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6672873873300220967.post-61478927819109070962007-11-09T11:07:00.000+01:002007-11-09T11:07:00.000+01:00A IDENTIFICACIÓN GALEGA DE GADIS O seguinte enlac...A IDENTIFICACIÓN GALEGA DE GADIS<BR/> <BR/>O seguinte enlace pertence a unha entrevista realizada a Antonio Cortés Lobato, director de marketing da empresa Gadis , en relacion co anuncio de televisión “ Vivamos como galegos “. <BR/>O obxectivo do anuncio é dicirlle aos seus clientes que os coñecen mellor que nadie xa que pertencen á mesma cultura debido á súa procedencia galega. <BR/>Por eso fixeron un calco na cultura galega, nos seus costumes , no seu modo de vida,a súa lingua... para potenciar o valor da “marca galega” fora da comunidade galega. <BR/>Antonio Lobato Cortes tamén defende que a campaña non ten o trasfondo político nin social que moita xente , organismos ou políticos lle quixeron dar ; que o único obxectivo do anuncio é acercarse á xente, aos galegos. <BR/>O anuncio alcanzou unha grande repercusión na sociedade galega , exemplo de eso é que xa existen moitas copias do anuncio na páxina web Youtube. <BR/> <BR/>Na nosa opinión o anuncio reflexa dunha maneira veraz o que representa Galicia e a súa sociedade. Reflexanse as súas costumes máis típicas , a súa lingua nai, que é o seu signo de identificación, e moitas outras tradicions e rasgos culturais propios da sociedade galega. Esta mestura produce que os galegos que vexan o anuncio sentanse identificados nese anuncio, vense reflexados nel; e isto propicia que ao ver esa exaltación da súa cultura identifíquense con Gadis e acudan a mercar a ese establecemento.<BR/>A entrevista podese ver na súa totalidade na páxina web da revista Vieiros(Vieiros.es)<BR/>Eloy y Manueleloyhttps://www.blogger.com/profile/12329334432674195172noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6672873873300220967.post-14294596220669308912007-11-09T10:40:00.000+01:002007-11-09T10:40:00.000+01:00Que el anuncio lo que fomenta es la cultura de gad...Que el anuncio lo que fomenta es la cultura de gadis y publicita gadis pero indirectamente fomenta la cultura gallega porque el anuncio trata sobre los costumbres gallegos.Martin, Albertohttps://www.blogger.com/profile/14143483474344802796noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6672873873300220967.post-66604831591421619802007-11-07T13:20:00.000+01:002007-11-07T13:20:00.000+01:00Para Ovidio e mais Javier, achegástesvos ben ós va...Para Ovidio e mais Javier, achegástesvos ben ós valores culturais que fomenta Gadis e así podemos coñecer en que se fundamenta a súa cultura, pero aparecen esos valores no anuncio?? Gardan algunha relación os valores empresariais cos valores que aparecen no spot?<BR/>Contestade e xustificade o fin do spot segundo a vosa opinión.Ana I.https://www.blogger.com/profile/11379918232792273949noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6672873873300220967.post-47311324112200743852007-11-07T13:10:00.000+01:002007-11-07T13:10:00.000+01:00No 1º comentario de Martin e mais Alberto, pregúnt...No 1º comentario de Martin e mais Alberto, pregúntovos ós dous:credes que realmente o propósito deste anuncio é fomentar a cultura galega????<BR/>Respondédeme a esta cuestión!!Ana I.https://www.blogger.com/profile/11379918232792273949noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6672873873300220967.post-51617469082419432402007-11-07T12:36:00.000+01:002007-11-07T12:36:00.000+01:00GADISA CALIDADEGadisa � un grupo de supermercados...GADISA CALIDADE<BR/><BR/><BR/>Gadisa � un grupo de supermercados, que presume de ser galego como ben se ve no seu anuncio �vivamos como galegos� e no seu nome Gallega de Distribuidores de Alimentaci�n.<BR/>A s�a cultura empresarial basase na elevaci�n da cultura galega ata o sin�nimo de calidade.<BR/>Na s�a p�xina presume de ter un capital 100% galego, e d� que a su vocaci�n e �dar m�is e mellor servicio �s seus clientes e satisfacela maior cuota de consumo. Na s�a orixe mencionase a adquisici�n de supermercados claudio para evitar a entrada dun operador for�neo no mercado, na mi�a opini�n intentan dar a entender que o de fora non ten a mesma calidade como tam�n intentan dar a entender no seu anuncio.<BR/>Seg�n unha entrevista realizada o seu director de marketing Antonio Cort�s Lobato polo diario Vieiros �ste resposta a pregunta �Cal e o prop�sito da campa�a?� que: � Co anuncio o que queren e dicirlle aos clientes que os co�ecen mellor que ningu�n e estan en condici�ns de satisfacelos por ser unha empresa 100% galega.�<BR/>Na mi�a opini�n Gadisa consegue a complicidade dos galegos co seu anuncio, pero con respecto a xent� for�nea e moi probable que non se sintan tan identificados polo que ese anuncio non ter� o mesmo atractivo. En definitiva e na mi�a opini�n � un anuncio moi bon e nos tempos nos que corren e moi gratificante sentir que unha marca identifica galicia con calidade e intenta exportalo a resto de Espa�a coa s�a cadea de supermercados.<BR/><BR/>FEITO POR: Iago Corredoira Santos.iagohttps://www.blogger.com/profile/06682335653585015900noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6672873873300220967.post-57783434860403234612007-11-07T12:23:00.000+01:002007-11-07T12:23:00.000+01:00GADISA unha cultura empresarial exemplar A cultura...GADISA unha cultura empresarial exemplar <BR/><BR/>A cultura desta empresa que é líder no noroeste da península, está baseada no cumprimento equilibrado de responsabilidades en materia económica, social e medioambiental. - Fomentación do traballo da muller (un 75% da plantilla son mulleres ).- Conciliación da vida laboral e familiar ( horarios adaptados ).- Formación dos empregados para unha mellor capacitación profesional ( o 40% da plantilla recibiu algún curso no ano 2005 ).- Prevención de riscos laborais e seguridade nos centros de traballo.- Promoción interna dos traballadores ( no ano 2005 promocionaron 456 persoas ).- Seguridade e estabilidade laboral para os empregados ( grazas a boa política de crecemento en firme ).- Colaboración social coa Xunta de Galicia ( reinserción laboral de mulleres maltratadas, asumindo un compromiso de colaboración na súa formación, e incluíndoas no proceso de selección; colaboración para erradicar o maltrato infantil; colaboración con máis de 8000 familias numerosas, que se benefician de descontos; contribución con 216 litros de leite durante un ano as familias con partos múltiples ).- Aportación de 25 toneladas de alimentos anuais á Cociña Económica da Coruña.-Colaboración coa Asociación de Bulimia e Anorexia.- Colaboración con empresas non gobernamentais ( Cruz Vermella, Asociación Contra o Cancro, Caretas UNICEF, Mans Unidas.........).- Colaboración en iniciativas relacionadas coa música, a cultura, o deporte.- Contribución a preservar o medio ambiente ( proxecto de utilizar biodiesel nos seus camións; utilización dun sistema de reciclaxe e reutilización de materiais ).- Ampla oferta de produtos ecolóxicos.- Información externa e cercana, cun código ético empresarial real, cunhas óptimas relacións cos provedores, e bo grao de satisfacción cos accionistas.- Bo servizo e atención ó cliente ( puntos de venda próximos e adaptados as necesidades dos consumidores, modernas instalacións e amplos horarios, amplo surtido de produtos, e boa relación calidade-prezo ). <BR/><BR/><BR/>Cnsideramos unha cultura exemplar segundo o anuncio.Pero a nosa pregunta e” CUMPRESE”?<BR/>Javier Mondelo e Ovidio AbellaTEIXABEhttps://www.blogger.com/profile/18247352660983283833noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6672873873300220967.post-89637936768438998262007-11-07T12:19:00.000+01:002007-11-07T12:19:00.000+01:00GADIS CON LOS GALLEGOSGadis quiere fomentar la cu...GADIS CON LOS GALLEGOS<BR/><BR/><BR/>Gadis quiere fomentar la cultura gallega en el resto del territorio nacional, mediante su eslogan publicitario.<BR/><BR/><BR/>GADISA, Gallega de distribuidores S.A, es una empresa de capital cien por cien gallego. Su vocación es mejorar el servicio ofrecido a sus clientes y satisfacer la mayor cuota de consumo.<BR/>Realizan una esmerada investigación sobre los gustos, necesidades y servicios que nos demandan nuestros clientes. Garantizan unas condiciones optimas de consumo en alimentos perecederos.<BR/><BR/>Gadis se basa en:<BR/><BR/><BR/>· Puntos de venta <BR/>· Investigación CLIENTE<BR/>· Almacenaje <BR/>· Surtido<BR/><BR/><BR/><BR/>El anuncio nos transmite los valores de la cultura empresarial de gadis como un servicio muy próximo sobre todo a los clientes gallegos. La campaña fomenta la cultura de los gallegos porque gadis tiene establecimientos sobre todo en Galicia aunque también en Asturias, Castilla-León, Madrid, etc.Martin, Albertohttps://www.blogger.com/profile/14143483474344802796noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6672873873300220967.post-2483481109352999282007-10-30T20:41:00.000+01:002007-10-30T20:41:00.000+01:00Unha suxerencia para analizar a cultura desta empr...Unha suxerencia para analizar a cultura desta empresa: podedes entrar na súa páxina web, a ver que atopades.Ana I.https://www.blogger.com/profile/11379918232792273949noreply@blogger.com