martes, 30 de octubre de 2007

A CULTURA EMPRESARIAL

As empresas diferéncianse entre elas pola súa cultura empresarial, digamos que é a súa personalidade, o que as fai únicas e irrepetíbeis: os valores que fomentan, as normas polas que se rixen, as anécdotas e lendas dos seus fundadores e dirixentes.... Imos analizar os rasgos culturais de certas empresas, comezamos vendo un vídeo dunha campaña publicitaria dunha empresa que utiliza a cultura neste caso dun pobo, o galego (máis abaixo tes o enlace de youtube para visualizalo).Deseguido, debes adiviñar o propósito desta campaña e tratar de averiguar cales son os rasgos culturais desta empresa. Anímate e comparte con todos nós a túa análise.

15 comentarios:

Ana I. dijo...

Unha suxerencia para analizar a cultura desta empresa: podedes entrar na súa páxina web, a ver que atopades.

Martin, Alberto dijo...

GADIS CON LOS GALLEGOS


Gadis quiere fomentar la cultura gallega en el resto del territorio nacional, mediante su eslogan publicitario.


GADISA, Gallega de distribuidores S.A, es una empresa de capital cien por cien gallego. Su vocación es mejorar el servicio ofrecido a sus clientes y satisfacer la mayor cuota de consumo.
Realizan una esmerada investigación sobre los gustos, necesidades y servicios que nos demandan nuestros clientes. Garantizan unas condiciones optimas de consumo en alimentos perecederos.

Gadis se basa en:


· Puntos de venta
· Investigación CLIENTE
· Almacenaje
· Surtido



El anuncio nos transmite los valores de la cultura empresarial de gadis como un servicio muy próximo sobre todo a los clientes gallegos. La campaña fomenta la cultura de los gallegos porque gadis tiene establecimientos sobre todo en Galicia aunque también en Asturias, Castilla-León, Madrid, etc.

TEIXABE dijo...

GADISA unha cultura empresarial exemplar

A cultura desta empresa que é líder no noroeste da península, está baseada no cumprimento equilibrado de responsabilidades en materia económica, social e medioambiental. - Fomentación do traballo da muller (un 75% da plantilla son mulleres ).- Conciliación da vida laboral e familiar ( horarios adaptados ).- Formación dos empregados para unha mellor capacitación profesional ( o 40% da plantilla recibiu algún curso no ano 2005 ).- Prevención de riscos laborais e seguridade nos centros de traballo.- Promoción interna dos traballadores ( no ano 2005 promocionaron 456 persoas ).- Seguridade e estabilidade laboral para os empregados ( grazas a boa política de crecemento en firme ).- Colaboración social coa Xunta de Galicia ( reinserción laboral de mulleres maltratadas, asumindo un compromiso de colaboración na súa formación, e incluíndoas no proceso de selección; colaboración para erradicar o maltrato infantil; colaboración con máis de 8000 familias numerosas, que se benefician de descontos; contribución con 216 litros de leite durante un ano as familias con partos múltiples ).- Aportación de 25 toneladas de alimentos anuais á Cociña Económica da Coruña.-Colaboración coa Asociación de Bulimia e Anorexia.- Colaboración con empresas non gobernamentais ( Cruz Vermella, Asociación Contra o Cancro, Caretas UNICEF, Mans Unidas.........).- Colaboración en iniciativas relacionadas coa música, a cultura, o deporte.- Contribución a preservar o medio ambiente ( proxecto de utilizar biodiesel nos seus camións; utilización dun sistema de reciclaxe e reutilización de materiais ).- Ampla oferta de produtos ecolóxicos.- Información externa e cercana, cun código ético empresarial real, cunhas óptimas relacións cos provedores, e bo grao de satisfacción cos accionistas.- Bo servizo e atención ó cliente ( puntos de venda próximos e adaptados as necesidades dos consumidores, modernas instalacións e amplos horarios, amplo surtido de produtos, e boa relación calidade-prezo ).


Cnsideramos unha cultura exemplar segundo o anuncio.Pero a nosa pregunta e” CUMPRESE”?
Javier Mondelo e Ovidio Abella

iago dijo...

GADISA CALIDADE


Gadisa � un grupo de supermercados, que presume de ser galego como ben se ve no seu anuncio �vivamos como galegos� e no seu nome Gallega de Distribuidores de Alimentaci�n.
A s�a cultura empresarial basase na elevaci�n da cultura galega ata o sin�nimo de calidade.
Na s�a p�xina presume de ter un capital 100% galego, e d� que a su vocaci�n e �dar m�is e mellor servicio �s seus clientes e satisfacela maior cuota de consumo. Na s�a orixe mencionase a adquisici�n de supermercados claudio para evitar a entrada dun operador for�neo no mercado, na mi�a opini�n intentan dar a entender que o de fora non ten a mesma calidade como tam�n intentan dar a entender no seu anuncio.
Seg�n unha entrevista realizada o seu director de marketing Antonio Cort�s Lobato polo diario Vieiros �ste resposta a pregunta �Cal e o prop�sito da campa�a?� que: � Co anuncio o que queren e dicirlle aos clientes que os co�ecen mellor que ningu�n e estan en condici�ns de satisfacelos por ser unha empresa 100% galega.�
Na mi�a opini�n Gadisa consegue a complicidade dos galegos co seu anuncio, pero con respecto a xent� for�nea e moi probable que non se sintan tan identificados polo que ese anuncio non ter� o mesmo atractivo. En definitiva e na mi�a opini�n � un anuncio moi bon e nos tempos nos que corren e moi gratificante sentir que unha marca identifica galicia con calidade e intenta exportalo a resto de Espa�a coa s�a cadea de supermercados.

FEITO POR: Iago Corredoira Santos.

Ana I. dijo...

No 1º comentario de Martin e mais Alberto, pregúntovos ós dous:credes que realmente o propósito deste anuncio é fomentar a cultura galega????
Respondédeme a esta cuestión!!

Ana I. dijo...

Para Ovidio e mais Javier, achegástesvos ben ós valores culturais que fomenta Gadis e así podemos coñecer en que se fundamenta a súa cultura, pero aparecen esos valores no anuncio?? Gardan algunha relación os valores empresariais cos valores que aparecen no spot?
Contestade e xustificade o fin do spot segundo a vosa opinión.

Martin, Alberto dijo...

Que el anuncio lo que fomenta es la cultura de gadis y publicita gadis pero indirectamente fomenta la cultura gallega porque el anuncio trata sobre los costumbres gallegos.

eloy dijo...

A IDENTIFICACIÓN GALEGA DE GADIS

O seguinte enlace pertence a unha entrevista realizada a Antonio Cortés Lobato, director de marketing da empresa Gadis , en relacion co anuncio de televisión “ Vivamos como galegos “.
O obxectivo do anuncio é dicirlle aos seus clientes que os coñecen mellor que nadie xa que pertencen á mesma cultura debido á súa procedencia galega.
Por eso fixeron un calco na cultura galega, nos seus costumes , no seu modo de vida,a súa lingua... para potenciar o valor da “marca galega” fora da comunidade galega.
Antonio Lobato Cortes tamén defende que a campaña non ten o trasfondo político nin social que moita xente , organismos ou políticos lle quixeron dar ; que o único obxectivo do anuncio é acercarse á xente, aos galegos.
O anuncio alcanzou unha grande repercusión na sociedade galega , exemplo de eso é que xa existen moitas copias do anuncio na páxina web Youtube.

Na nosa opinión o anuncio reflexa dunha maneira veraz o que representa Galicia e a súa sociedade. Reflexanse as súas costumes máis típicas , a súa lingua nai, que é o seu signo de identificación, e moitas outras tradicions e rasgos culturais propios da sociedade galega. Esta mestura produce que os galegos que vexan o anuncio sentanse identificados nese anuncio, vense reflexados nel; e isto propicia que ao ver esa exaltación da súa cultura identifíquense con Gadis e acudan a mercar a ese establecemento.
A entrevista podese ver na súa totalidade na páxina web da revista Vieiros(Vieiros.es)
Eloy y Manuel

folret dijo...

Los rasgos culturales mas importantes de gadisa son:

- el crecimiento de la empresa se basa en el desarrollo sostenible y en la responsabilidad social.

- el cumplimiento equilibrado de las responsabilidades en materia económica, social y medioambiental

- promueve la conciliación de la vida laboral y familiar.

- La prevención de riesgos laborales y la seguridad en los centros de trabajo son dos aspectos a los que Gadisa concede gran importancia


Nosotros creemos que la conciliación de la vida laboral y familiar es un aspecto muy importante para la integración del colectivo femenino, debido a que puede coordinar su labor como madre y trabajadora al mismo tiempo. En cuanto al colectivo masculino puede gozar de mas tiempo para desempeñar tareas domesticas.

En cuanto a los riesgos laborales nos parece algo en lo que deberían hacer mas hincapié todas las empresas debido a la importancia que tiene la salud de los trabajadores,tanto para el trabajador como para la propia empresa.

gon dijo...

XURXO MARTINEZ GONZALEZ
“O anuncio de “Gadis” creou certa euforia e éxito nunhas masas fartas de tanto reproche españoleiro baseado en tópicos empregados como aldraxantes. O anuncio varía esa visión e fai do mal un ben. E ninguén lle pon chatas. Acolleuse favorabelmente. A min, gustoume...... Oxalá modifiquen esas actitudes e normalicen tamén o galego nos supermercados, pois é o mínimo e non custa tanto. A crítica é construtiva. O “Gadis” debe falar agora.

3O anuncio ¿trampa? de Gadis
Esta ben o novo anuncio de Gadis onde con moitos sentidiño podemos ver elementos singulares das xentes do noso país moi arraigados e que dende logo gostamos de recoñecer nunha pantalla.
Gadis marcaríase un bo tanto se non fora porque o Grupo de Tojeiro está baixo sospeita ultimamente polo tema de Reganosa, onde se atopa cunha forte oposición, e moita xente teme que sexa unha manobra para limpeza de imaxe
Se non vai con segundas, o anuncio benvido sexa, pero se Gadis quere que vivamos como galegos que empeze por respeitar máis o idioma nas súas áreas comerciais, neso Eroski leva máis camiño andado.
Fuente:http://paparevivir.blogspot.com/2007/10/o-anuncio-trampa-de-gadis.html
Anuncio de Gadis

Desde el punto de vista de todos los componentes del grupo y después de analizar las dos caras del anuncio, estamos a favor de este anuncio ya que promueve los productos gallegos, la unidad, la cultura y el patriotismo . Gracias a este anuncio que esta expuesto a nivel nacional se da a conocer una faceta de Galicia; en la cual se promueve el turismo para conocer una lengua y una cultura muy prestigiosa .Vivamos como galegos?
antonio,gonzalo y marcos

Ana I. dijo...

Eu creo que o que pretende Gadis é, como ben di Iago no seu comentario, conseguir a complicidade dos galegos que nos vemos reflexados no anuncio e ó mesmo tempo pensar que esta empresa é a que mellor nos pode satisfacer no mercado pois coñece perfectamente a nosa cultura. Esta claro que utiliza este anuncio ocmo gancho para os clientes galegos e para todos aqueles que lles gusta a cultura galega.

Ana I. dijo...

Eloy e Manuel volven destacar o que xa dixemos antes esa identificación da cultura galega coa imaxe desta empresa galega.

Ana I. dijo...

O que apuntades vós, Diego e mais Jairo, sobor da conciliación familiar e do colectivo masculino, comentarvos que esto non só se refire a facer tarefas domésticos, senon a que os pais tamén son responsábeis e poden afrontar o coidado dos seus fillos igual que as mulleres...

Ana I. dijo...

Cando utilicedes comentarios doutras persoas, mellor poñede o enlace onde se poida ver a entrevista ou dita información, senón tratade de resumila coas vosas palabras. e o que sexa copiado literal entrecomillado. Lembrádeo para a próxima todos e en especial Antonio e Gonzalo.

TEIXABE dijo...

Os valores culturais, si consideramos que se reflexan no anuncio. A relación que vemos entre os valores empresariais e os do spot, é que esta empresa pretende achegar o sentimento de sentirse galegos, e así ampliar a venda dos seus produtos entre eses galegos con sentimentos de identidade galega.
Javier e Ovidio